Khedira: Buffon er en levende legende
نوشته شده توسط : bartnnwdrak

Ifølge den italienske fotballnettet nyheter, Khedira sa i et intervju, Han vil gjøre sitt beste for å hjelpe Buffon med å få et Billige Fotballdrakter Champions League-trofé.

Buffons klubbens lagkamerat Khedira sa i et intervju: " Jeg kan ikke si jeg er glad, Enten det ikke er italiensk, Buffon gråt veldig trist å se. Buffon er en flott spiller, Er en levende legende. Selv om mange sier at han, Men dette er den mest sanne ideen i mitt hjerte, Jeg håper han kan delta i VM. "

" Jeg er trist for Juventus-lagkamerater og alle italienere, Alt blir bedre Club investering mer, Sparket en vakker fotball, Men utfallet er veldig dårlig. De sier alltid at de kommer tilbake, Jeg tror det også Jeg sendte en melding til Buffon, Men nå er handling viktigere enn språk. Han har ikke fått Champions League-troféet, Drakt Juventus vil hjelpe ham med å vinne Champions League. "





:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: